090425



Igår
var de movie time på filmstaden med min pojkvän , lillasyster & mamma .
Finally var jag fullt beredd på att bli skrämd!
Tittade på rysaren The Haunting In Connecticut.
En film baserad på en riktig händelse.
Den var bra får en nia om jag ska betygsätta den, handla om en kille som var riktigt sjuk , Som hade flyttat in i ett hus med sin mamma , ett hus där de skulle bo ett tag tills sonen var klar med sin behandling i sjukhuset.
I de huset hade de hänt massa hemska saker , själarna var kvar efter morden som hade hänt.
Alla dessa andar sökte sig till den här svaga sjuka killen och de hände en massa saker.
Ganska läskig , men jag har sett läskigare ^^
Igår kväll var de as packat med folk på stan .
Mest idioter som kommer o stirrar på en , hatar när de e gubbar som glor och nästan dreglar !! en finns de nåt
värre ????  Vilka idiot gubbar de finns , går runt på stan o tittar på unga tjejer som nästan kunde vara deras dotter.
De är sjukt vidrigt!
Ne nu hörrni ska ut o sola på balkongen nu , kommer en kompis över ti mig snart !
Måste förberedda mig hihiii ; Ha en strålande fin Lördag!! pusssssssss <3


I Am A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0