090423

Well , Helloo again !!

Inte alltid jag e inne nu för tiden , ^^
Har inte haft så mycket att dela med mig av , men när ja verkligen har de så bara öööösar de fram!
Hehe , nåjja så har jag inte gjort så mkt faktist , så himla trist om dagarna .. ne guud va ja klagar hela tiden i varje inlägg.. :P sorry för min stooora irreterade bitterhet...
aaaw inte alls meningen me att tråka ut er , ^^ * Generad *

Igår iaf så var de ganska skönt att komma ut på stan ett tag , däremot för att ja fick me mig hem lite saker & ting från gina tricot! Yeeppp , min favvo affär !! i denna stad iaf , hööhöö ... örebro sugeer faktist , de har typ inte många klädbutiker som jag gillar. Brukar i mesta dels handla kläder i Bla.. H&m , Gina , Bikbok & Zara .
Där har de modet jag faller min smak till.



Här e bältet jag köpte vid namnet Coco Belt 149 Kr :-
Sitter precis vid midjan , o lyfter fram figuren



Köpte oxå ett par jeans Leggings , rätt shyssta !! As snygga på ^^
Hitta tyvärr ingen bild på deras hemsida.
Däremot hade ja givetvis tagit en bild me mobilen men den e på lagning.
SUger utan mobil me bästa kamera , älskaaar juu att Fotaa !!!
Vänta bara när ja har en då blire galeet mycket bilderrrrr.... Grrrrrrrrrr Woooowwwww ^^



Gasssssh Älskar denna JEANS JACKA ! SNART BLIR DEN Miiiin Miiin Miiin <3
Gina Tricot 299Kr:-
orkar ej bära skinnjacka längetill , snart e riktiga värmen här då passar de riktigt fint med jeans jacka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0