090419

Shuuululu!

Var ett tag sen man va inne !
Har typ varit så upptagen med mycket annat , men nu är man äntligen här igen för att upptadera ytterligare ett nytt inlägg.
Hiihii * Va mer kan man säga ?? funnyli fun !!
Ibland vet man ej va man ska skriva eller skriva om :P
Då blire typ att man slänger in lite skiit kort och gott ^^

Personligen på tal om helgen som varit , den söög för min del!
Har haft super tråkigt o deppigt så man kan gråta... fy de e hemskt.

Jag vill bara på semester nuuu fan!....
De är fint väder men de blåser för mycket... brrr blir kallt då!..

Har presic anmält mig på en makeup kurs, själv då kan jag reda sminka men skulle vilja hålla på me nått om dagarna som verkar spännande & kul, lär sig bland annat lite om vardagsmakeup & festligmakeup.
En till kurs jag snart ska sätta igång med är en sömarkurs, ja en kurs där man lär sig sy kläder tex.
Vill så gärna kunna designa egna kläder hemma , verkar jätte fiffigt & nice.
Kul och köpa massa olika snygga tyger och sy snygga toppar eller klänningar.
Kul de ska bli , hihi.. ^^

I veckan så ska jag spana på stan efter en snygg jeans jacka , vill så gärna ha en.
Har sett flera stycken tjejer ha såna , blev sugen på en egen haha ..
Alla tar insperation av varann ,  Haha ^^

Ha en skön söndag kväll nu , byeee <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0