☆ ° 090414° ☆





Några av mina favoriter ifrån Hm ☆





Var inne på www.Halens.se & hitta grymt shyssta Skor mm =q
Plocka ut vissa av dom ^^






Jag bara Älskaaar att shoppa ! ☆
Blir nästan som en galning när ja ser allt snyggt & nice i mina ögon.

Nästa månad i maj då ska jag shoppa rejält för 2500kr:-

Då blire nämligen.

Skor Sandaler
Väskor
kläningar , kjolar
Jeans
Solkräm
Makeup hårvård
Linnen , tröjor
Bikinis
Solstol
Bodybronze glitter
Nya ögonskugger i bronze

Med mera .


Snacka om att man längtaar ;) Yeeeah! >> I am like a shopaholic ☆ << Let's Go and shop , Har man pengar, vem bangaar!


Kommentarer
Postat av: Anna

H&M har alltid bra och billiga saker, me like=)

2009-04-14 @ 20:51:24
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0