° 090413 °



° Make up , Alla tjejer älskaar make up ! °
Det roligaste me de hela är att experimentera .
Jag börja sakta sminka mig vid 16 årsåldern.
Nu för tiden börjar flickor sminka sig redan vid 10 årsåldern, om inte tidigare..
I början e man inte så bra , haha .. svårt tex me att fylla i ögon brynen snyggt .
Jag älskar att hålla på med ögon skugger, blanda me olika färger.
När de e fest & Party dax då brukar jag alltid andvända mig utav 3 olika färger, eller nyanser.
Snyggt med tex rosa turkos lila & vitt som bas färg på ögonlocket.°



Några snygga make up metoder // °

 
Vit & rosa ögonskugga med lösfranar och vit ögonpenna.


° SMokey EYezz °






° Get Bronze In Summer °








Take Care ; Ska på en promenad nu!!

° PUsssss °

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0