090412



S
länger in ett inlägg om dagens händelse =)
Idag vakna jag upp hos min pojkvänn , man kan typ säga att jag bor där .
Sover hos honom varje dag , kan ej somna utan honom :P awwwwwwww...
Idag har jag solaaat i typ 1 timme & 45 min.
Det var så skönt , fick fint resultat . Blire bra väder imrn med då ska jag fortsätta sola.
Måstee bliii så jävlaa brun till junii ja lovar!
De är för snyggt när man är brun & har vita kläder.
Grrrrrrrrrr ... Kommer ju se ut som en godiis bit fan. Haha *

Igår raka killen av sig håret , jag hjälpte honom va as rädd att skära honom .
Han ba gör hårdare så allt hår går bort , för vi fixa de me rakhyvel .
Men hallå tänk om ja skär dig svara jag högt , de e ditt huvud hallå , mer känsligt ställe tycker ja .
e jju illa om man får skär sår där... fyfan obehagligt.
Neejj fan , han sa att han skulle raka av mig håret när ja sov då hade man fan flippad ur totallt ! hahaha *
Hade han gjort de på riktigt då hade ja köpt en peruk & klistrat fast den på skallen , eeeeeeuuh , va lebbigt.

I sommar Blire nog sista minuten till spanien elle något, En biljett till Libanon kostar nu 5500kr , DYRT!!
Dom höjer ju längre tiden går´!
Hoppas inte killen drar ! vill helst att han stannar med mig o tar en resa för 3000 ist.
Kostar ju & leva oxå & till shopping och grejer.
nu räcker d ska ta & hoppa in i duschen nu , Hoppas ni har haft en trevlig påsk!
Imrn äre röd dag , ja som hade tänk gå på stan , buuuuu ....

Kraaaamizz ! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0