090408

Hur länge orkar man bo i en lägenhet igentligen , det suger totalt!
Så tråångt & obekvämt ;(
Själv vill jag bo i en skiiit snygg & stor villa med pool .
När man hittat mig ett bra jobb så tänker jag ta ett lån med killen och sedan bygga en egen villa. Som mest gillar jag den typiska amerikanska Flottiga stilen ^^
Det är enklast , har hittat mig några snyggingar som jag skulle viljaa mitt & killens hus skulle se ut.
Jag Svääär Mina drömmar ska slååå in ; !!

De här huset verkar jätte mysigt , gillar självaste ytan på huset.Ligger i en skön & vacker grön omgivning,
Jacuzzin ser så skööön ut , vill bara hoppa iii !





AAh fyfan ; vem vill inte bo så häär!???
Jag Bangaar inte !





En sån Fräck inredning !! Like iiit <3




The BedRoom Style  






Här kan man inte leva privat inte haha ;P




Nu Fix Time !! BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0